Pidennetty palautusaika | 01.11. - 25.12. tehdyillä tilauksilla palautusaika 31.1. asti!

Tilaa viimeistään 20.12. kello 14, niin paketti ehtii jouluksi!

Osta Comfy, saat ilmaiset Slipper Socksit!

Toimitus ja palautus

Toimitusaika

Toimitusaika on 1-3 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Kampanjoiden aikana toimitus saattaa suurista tilausmääristä johtuen pidentyä. Toimitusaikamme ovat viitteelliset, emme vastaa Postin tai PostNordin kuljetuksesta johtuvista viivästyksistä.

Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilaukseesi tai toimitusaikaan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tästä.

Tilaus ja tilausvahvistus

Tilaamasi tuotteen/tuotteiden tiedot voi tarkistaa automaattisesta tilausvahvistuksesta, jonka saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilauksen tehtyäsi. Mikäli tilauksessa on jotain epäselvää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla info@comfystore.fi . Asian nopeuttamiseksi pyydämme ilmoittamaan myös tilausnumeron sekä nimesi sähköpostiviestissä. Tilauksen muuttaminen ei aina ole mahdollista, koska olemme saattaneet jo postittaa tilauksesi, mutta asiakaspalvelumme kuitenkin aina tarkastaa onko muutos mahdollinen.

Toimitus ja toimituskustannukset

Toimitamme lähetyksiä jokaisena arkipäivänä, jolloin toimitusaika Suomen sisällä on normaalisti vain 1-3 arkipäivää. Lähetykset toimittaa Posti tai PostNord, riippuen kumman toimitustavan olet valinnut.

Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun tilauksesi on pakattu & toimitettu kuljetukseen. Samalla saat seurantatunnuksen, millä voit seurata pakettisi kulkua valitsemasi kuljetusyhtiön sivuilta.

Kun lähetys on saapunut noudettavaksi, saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse tai sähköpostitse. Mikäli tilaukselle valitsee noutopisteeksi pakettiautomaatin ja pakettiautomaatti on täynnä, lähetys toimitettaan lähimpään noutopisteeseen. Pakettia noutaessasi tarvitset mukaan lähetystunnuksen sekä henkilöllisyystodistuksen.

Veloitamme tilauksista 4,90€ toimitusmaksun, yli 99€ tilauksissa toimitus on ilmainen.

Noutamaton lähetys

Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, vaan se katsotaan sopimusrikkomukseksi ostajan puolelta. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15,00 € posti- ja käsittelykuluja. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvauksia aiheutuneista kuluista sopimusrikkomuksen johdosta. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §).

Palautusoikeus

Asiakkaalla on 30 päivän ilmainen palautusoikeus.

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Voit sovittaa tuotetta kotonasi, mutta palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan ja tuotelappujen on oltava tuotteessa paikoillaan, tuotelappujen irti repiminen on ostopäätös. Käytettyjen, likaisten tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa ei korvata. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille ja sovitaan vaihdosta tai palautuksesta.

Jos tilauksen arvo jää palautuksen jälkeen alle 99€, niin toimitusmaksu 4,90€ jää maksettavaksi.

Mikäli palautettava tuote todetaan myyntikelvottomaksi ja tuote palautetaan asiakkaalle, tulee postituskulut asiakkaan maksettavaksi.

Palautuksen tekeminen

  1. Tarkasta että ostamasi tuote ja pakkaus ovat alkuperäisessä kunnossa.
  2. Täytä sähköinen palautuslomake tästä.
  3. Pakkaa Comfy alkuperäiseen pakkaukseen, toimita paketti Postin toimipisteeseen ja ilmoita virkailijalle palautusnumeromme 659161.

Muista säilyttää kuitti palautuksesta siihen asti, että olet saanut vahvistuksen palautuksen käsittelystä sähköpostilla.

Palautuksen käsittely ja rahojen palautus tai laskun hyvitys kestää noin 7 päivää siitä hetkestä, kun palautus on saapunut varastollemme.

Jos olet tehnyt palautuksen Avarda -laskulta, näet päivitetyn laskun kirjautumalla Avardan sivuille täältä.

Vaihto-oikeus

Valitettavasti emme tarjoa tilauksille vaihto-oikeutta. Mutta ei hätää, tilauksen palauttaminen on ilmaista 30 päivän sisällä vastaanottamisesta ja voit tehdä uuden tilauksen heti perään haluamastasi tuotteesta!

Reklamaatio

Mikäli sinulla on tuotteistamme jotain reklamoitavaa, ole yhteydessä meihin yhteydenottolomakkeella täältä ja ilmoita tilauksesi numero sekä lisätietoa rikkoutuneesta tuotteesta.

Tilaa ilmoitus sähköpostiisi Ilmoitamme sinulle, kun tuotetta saapuu varastoon. Jätä alle sähköpostiosoitteesi.